nilsmomy Fundayakut Ben losyon tercih ettim bebek yağı gözenek tıkıyor diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum tabi ki
Zeyzey_12 Fundayakut ben bebek yağı aldım kullanıyorum bi sıkıntı yok bitsin dalinin bebek vazelinini alıcam
Biryabanci1 Fundayakut Her bebeğin cildi farklı oluyor elbet ilk vakitlerde kullandım ama daha sonrasında bebek yağı kızımda döküntü yapmıştı ekstra kuruluk olmuştu.. vazelinle devam etti kızım sarışın o yüzden kıllanma olduğunu göremedim. Losyon kullanmadım 😊
kuzeymomsss Losyon alsanız daha iyi olur. Çünkü yağ gözenekleri kapattığı için bebeklere önerilmiyor. Haftada 1 yağ sürülmeli, her banyodan sonra da nemlendirici ile masaj yapılması önerilir.
Fundayakut kuzeymomsss Ya ben her akşam ayaklarının altına masaj yapmayı düşünüyorum hem uyku rutini için ama bebek yağı mı yoksa tatlı elma yağı gaza iyi geliyor diyorlar onunla mı yapsam bilemiyorum
kuzeymomsss Fundayakut Onu bilemeyeceğim. Benim oğlumun baldır kısımları çok kuru, doktorum yağ kullanmamamı nemlendirici kullanmamı söylemişti.
Erbe Fundayakut doktorumuz losyon önerdi bebek yağı sakın kullanma gözenek tıkıyor dedi bende trendyoldan nurse hervey in organik losyonunj aldım hem kokusu harika hemde yumuşacık yapio
zumzum İkisinden de aldım. Losyonu günlük, yağı da banyodan sonra bebişimde kullanmayı düşünüyorum inşallah. 🤗