Tinasu Kızlar 28+5 im çok hassas durduk yere bi gerilme geliyo sizlerdede varmı merak ettim lansinoh krem aldım sürüyorum şimdiden bazen sizlerde durum aynımı sanki emziriyomuşum gibi bi hissiyat var
nilsmomy Tinasu evet doktorum çok normal süt doluyor dedi yaklaşık 25. Haftamdan beri çok hassas ve sızlıyor hem ucu hemde içleri öyle. Üstelik gittikçe ağrısı arttı umarım emzirince ağrısı hafifler🥹
hzl040823 Tinasu valla ben 16+4’üm o kadar acısı var ki kırmızılıkta oluyor çok hassaslaştı sürdüğünüz krem iyi geliyo mu ağrısına sızısına 😓
minikpankekim Tinasu ya benimde mor mor catladilar. Kasiniyolar ve cok aciyolar cozumu ne ya biseyde suremiyorum 🤦♀️
Tinasu hzl040823 canım o krem için bence daha erken sana bana bile erken bence 8 aylıkken başla demişlerdi bana yara olmasın diye güzel bi krem emzirirken iyi gelicek bişey al bence
hzl040823 Tinasu ben de hormon bozukluğu var taa bekarken bende göğüsten akıntı geliyordu, şimdi daha da arttı 🫤 baya da hassaslaştı napıcağımı bilemiyorum 🫤