Slnbrn benım kendımı bıldım bılelı hep düşüktü hamilelikte düzenli baktırınca yine düşük çıktı sınır 15 benim önce 11 sonra 13 çıktı doktorum serum ile demir takviyesi verdi dün gece taktırdım Salı günü tekrar kanda baktıracağım yükselme olmuşmu diye