Meyvem gözünaydın canım ne kadar güzel olmuş doğumun..kendime ne kadar benzettim seni benimde 3.gebelik diğerleri normal doğum, hastane 1 saat mesafede falan ☺️ 39+ 4 üz bizde bekliyoruz artık, pts gittim açılma yok bol yürüyüş yap dedi yapıyorum egzersiz falan da..inş hayırla sağlıkla gelir doğurmak istiyorum carpal tünel sendromu yaşıyorum 2,5 aydır geceleri acıdan kalkıp ağlıyorum zor geçiyor bu gebelik sonrası kolay olur inşaallah dua edin bana da lütfen 😞