bsranur123 Kizlar yunurtlamam 22 ekim catlamam 23 ekim de oldu sizce nezaman test yapmaliyim cok sabirsizim gecmiyor gunler kizlar 🤗🙈🙈
birevlatsahibi bsranur123 çatlamadan 12 13 gün sonra. Ama o zamana kadar düşünme ya düşünme stres olumsuz geri dönüşe neden oluyor
bsranur123 Deletedmom_85 ah ah beklemek cok zor ya hele bekleyince sanki zaman duruyor gibi oluyor 🤗🙈
g-polat Canım bende 15-6-17 de yumurtlama 18-19 da çatlama gördüm bugün test yaptım çok silik bi çizgi gördüm hafta içi kan verip kesinleştiricem biraz daha bekle bence
bsranur123 g-polat yani cok fark yoksada aramizda bir kac gun oynuyor iste hayatım fotosu varmi testinin peki kuzum atarmisin insllah kandada görürsün pozitifi
g-polat bsranur123 fotoğrafta görünmüyo eşime de gösterdim o da gördü bnm ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ondan da korkuyorum şimdi adet günümde tekrar test yapıp kan vericem sonrada paylaşıcam burda 5 gün var daha adetime rabbim isteyen herkese nasip etsin tez zamanda inşallah
bsranur123 birevlatsahibi hic aklimdan cikmiyor desem inanmirmsn 🥰🙈 elimde degil inan bana sürekli foruma giriyorum birde 😂
bsranur123 gucluanne80 abooo daha cok var kiz yaaa nasil beklicem keske döllenme olduğu gibi ogrenme imkanim olsaydi annelerimiz nasil sabirliymis oyle ya😂