Ben 35+4 deyim hala daha çalışıyorum 37. Haftamda işi bırakmayı düşünüyorum zorlanmadığım için rapor süremi uzattım iznim doğum sonradına aktarılsın istedim doğumdan sonra bebeğimle daha fazla kalabilmek için böylesini daha uygun gördüm kasımın sonunda doğumum var martta iznim bitiyor sonrasında bebeğimi anneme bırakıp çalışmaya devam edicem. Bu durumda olanlar varmı? Bebeğimi bırakınca suçlu hissetmek istemiyorum…