zumra23 Kızlar 12+3haftalık hamileyim. Dün geceden sol yumurtalık tarafımda çok az ağrı var sancı filan deyil çok az hiss ediyorum. Sizde oldumu doktor ne dedi? Rahmim büyüdüğü için ola bilirmi?
123ipek- zumra23 benimde sürekli sol tarafım ağrıyodu bebek solda duruyor devamlı büyüdükçe anlıyorum. Ben ondan olduğunu düşünüyorum. Doktora ekstra söylemedim ama bir sorun olmadı çok şükür daha sonra azalıyor.
Gulcann9 zumra23 Benim le aynı gündesin bende de oluyo doktor çok şiddetli olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi o yüzden rahim büyüdükçe adet gibi ağrılar kasık ağırlar oluyormuş
efeninannesiii_ Canım sıkıntı etme rahim genişlediği için oluyor. Aralıklı bunu hissedersin ben 18 hafta içindeyim halaa aralıklı oluyor
zumra23 Gulcann9 adet gördüğümde orta tarafımda oluyodu ama bu ortada değil solumda. Çok fazla olsa doktora giderdim.
efeninannesiii_ zumra23 kanamam filan yok diyorsan hiç korkma dediğim gibi rahim genişlediği için oluyor. Aklında bulunsun aralıklı yaşarsın bu ağrıyı günden güne büyüdükçe oluyor çünkü
zumra23 efeninannesiii_ yok kanama. Progestron iğnesi yaptırdım 2gün önce kahverengi lekelenme vardı oda geçti. Aklımda bulundururum korkmam. Geceler uyuyamıyorum bişey olucak diye.
Birmelekgibi zumra23 aynısı bendede oluyor dün başladı sürekli anneme soruyorum bişey olurmu olurmu diye ama bebek büyüdükçe gayet normalmiş 🙏🏻
zumra23 Birmelekgibi kaç haftalık sizde? Evet bende ilk hamilelik ama 2ci hamileliyi olanlar anne olanlar daha iyi bilir.
Birmelekgibi zumra23 benim ilk işte herşeye hemen tedirgin oluyorum ama gayet normalmiş ben cevremdekiler de normal olduğunu söyledi kan yada bı lekelenme gelmediği sürece
zumra23 123ipek- solda erkek sağda kız olur diye inanış varda ondan sordum. Doktor banada kız dedi. Ama sonradan çıkıntı çıka bilir dedi tam bilemedi 12haftada çıkmadıysa 15 çıkarmı . Kız bebek isterdim bende . Erkek annesi gibi düşünemiyorum kendimi.