detetedmom404
Hatırlayamadım ya ama doktora göre az gelmişti, adet olursun demişti. 🤔 Ya azlığı çokluğu kişiden kişiye farklılık gösteriyor önemli olan düzenli bir artış göstermesi. Sağlık ocağındaki ebe de böyle söylemişti. Strest yapma bikaç sefer daha kan ver, bekle canım 🌸