Zeyno1903 4 bebegine süpriz hamilelik merak heycan bakalim nasil beklicez cinsiyeti yaşayanlar varmı acaba 3 erkek 4 te kızı yakalayanlar 😊
girl_boy_annesi Zeyno1903 benim Annanem 3 oğlan 1 kız 3 oğlan 1 kız🥰 8 çocuk her 3 oğlandan sonra 1 kızı olmuş 🍪
haklisinesracim girl_boy_annesi 3.den sonra mutluluğu bulmuş kadın 😄😄 kız çocuk iyidir erkek çocuğum şimdilik 2 aylık bakalım o nasıl olacak ablası gibi bal olacak mı merak ediyorum ☺️
girl_boy_annesi haklisinesracim Aynen öyle dayımlar bakmadı kadıncağıza 5 sene teyzem baktı 4 senede Annem, Annemin yanında vefat etti😞 oda hep derdi kız çocukları daha iyi diye Benim de 1 kızım var oğlan bekliyorum inşallah bizim oğullarımız hayırlı olurlar
Esraliiii haklisinesracim 5. Kaza beklnmedik gebelikti baglattırıcam inşallah kız oğlanlardan fena oğlanlar melek valla
haklisinesracim Esraliiii inşallah benim oğlum da çok uslu söz dinleyen bir çocuk olur ☺️ en büyüğü kaç yaşında kıskançlık oldu mu hiç
Damlacaa Esraliiii Masalalhh maşallah 😍 bende normal istiyorum o yüzden sordum. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏🏻
Zeyno1903 Ben oğluşlarimdan çok memnunum rabbime şükürler olsun ama nefis istiyor ikisinide tatmak inşallah nasip olur bizede