06Seyma-06 çok üzüldüm ama kilona takıp hamileliğini zehir etme. Herkes yaşıyor böyle şeyler , malesef öyle hastaneler var bende mecbur kaldığımda bi devlet hastanesine gitmiştim. Geç içeri karnını aç demişti doktor. (Doğum yakındı bu arada) Neyse yattım, tam açacaktım baktım temizlik görevlisi bir adam öyle durmuş bakıyor . Hemen kapattım rahatsız olup ve doktoru bekledim. Doktor dakikalar sonra geldi “açmak için neyi bekliyorsun ben sana karnını aç demedim mi “diyor . Sanki karnımı açmak 10 saat sürecek. Ben seni dakikalarca beklemişim orda salak gibi . Muameleye bak. Öyle sinirli davrandım ki bende. Çektim gitttim muayene sonrası başka hastaneye .