2-anne evet canım hamileyken diş ağrısı normal her zamankinden iyi bakman lazım fazla fazla fırçala diş ipi yap,çok calsium tüket bebek alıyo çünkü bütün vitaminlerini yirmilik için git doktora ama cerrahi çekimse mecbur beklicen ameliyat gerektirir panoramik filmde alamazlar senden sıkıntı git bi muayne ol neymiş öğren en azından ben diş hekimi asistanıyım oyüzden biliyorum