bebissannesi merhaba. Aynı durumdayım bende siz kaç haftalık oldunuz ? Ben şu an 33olduk kızımla ama 25haftadan. Sonra ne yemek yapısım var ne de ev işi , kadın alıyorum ayda bir kez ama kendim de temizlemeye çalışıyorum her gün bir şeyleri azar azar yapıyorum bir gün ütü ,bir gün mutfak , öyle öyle hallediyorum hafta sonu da iyice dinleniyorum )