Merhaba bende 8+2 günlük hamileyim ama benimde uyanırken gerilme ile uyanıyorum bacaklarım cekiliyo istemsizce gerilme oluyo ve rahmin acıdıgını hissediyorum her sabah bu sekilde uyanıyorum neden olur bende anlamadım progestan fitil kullanıyorum ondan mı acaba