Merhaba ben hiç bir testi yaptırmadım, rutin kan testleri haricinde. Biraz takıntılı biri olduğum için her hangi bir olumsuzlukta hamileliğimin tadını çıkarmak varken kendimi üzmek istemem. Sonuçta bir olumsuzluk olsa herhangi bir tedavisi anne karnında yok. Sadece gebeliği sonlandırmak anneye bilgi vermek anne kendini hazırlıklı hissetmesi için yapılan testler. Bunuda asla istemem, ne verirse Allah hayırlısını, sağlıklısını versin. Sağlıklı olsada, olmasada kabulümdür.