Kızlar yaklaşık 5 gündür kanamam oluyordu hep normal deniyordu. Bu sabah aşırı bir kanamam oldu hemen gittim acile ve bebek duruyor ama nabız yok hep nabız görünüyordu 2 ayrı hastaneye gittim ikisi de goremedi nabzı. Yarında radyoloji uzmanı bakicak. Ona göre düşürmek için ilaç vericekler. Başına böyle bişey gelen oldumu bı zarari falan varmı yada ilaçların bı şeyi varmı yardımcı olur musunuz çok üzgünüm