Senasurme Normal dogum oldugu için dikişlerim çok fszla agrıyor ne zaman geçer acaba bilen varmı bu arada dün dogum yaptım
Asenaseckin Senasurme canim ben daha 20 haftaligim ama benim annemde normal dogum yapdi bir gun agri cekti ondan sonra iylesti sende yarina kadar iylesirsin insallah 💕💕
Sarella Senasurme ağır hareket yapma birazda sabret 2-3 sonra hafifler 1 haftaya kadar agrısı tam geçer agrı kesici iğne vurdurabilirsin
Zeyno44 Senasurme ben de dogurdum cok sukur ☺️🐣 canim ogluma ben de dun kavustum.38. Haftada gelDi kuzum.hersey yolunda cok sukur a benim de dikisler mahvediyor 😔 oturup kalkarken cok zorlaniyorum.
Aysegull00 Senasurme hayırlı olsun canım 3 güne toparlarsın ama tam oturma bacaklarını rahat hareket ettirme işi 40 çıkınca oluyor
Senasurme Zeyno44 aynen ne oturabiliyorum ne de yatabiliyorum 4 tane dikişim var bende 39+3 de dogdu canım senin kaç dikişin var
Kagan_pasa2 Allah hayırlı evlatlar nasip etsin darisi bizlere. Kizlar gogus pompasi gerekli mi acabaa??
Senasurme Kagan_pasa2 en gerekli olan şey aslında benim minigim emmiyor kabul etmiyor gögüs ucumda yok mama kullanıyorum yoksa küvezde yatıcak yemek yiyrmedigi için
Zeyno44 Senasurme benim de 3tane dikisim var ama vicidim asiri su topladigi icin dikisler de sisti 😔 yuruyemiyorum bile..
Emineyldrm Senasurme 25 gun oldu ben hala duzelmedim kac dikisim var onuda bilmiyorum doktorum soylemedi ama soguk su sakin degdirme canim tek tavsiyem bu olur sana 🤢