Zuzu6901 Kızlar yaşayaniniz var mı 29 haftalık hamileyim. Son 3-5 gündür rahim kısmında pıt pıt kalp atması gibi şeyler oluyor 2 dk falan sürüyor ve bitiyor. Nedir acaba bilen var mı ?
cimcimemmmm Zuzu6901 kız baş geliş mi olmus acaba. Benimki kanala gecmis orada hissediyorum kalp sesini cok asagida
Zuzu6901 12Kbra12_ geçen hafta randevum vardı doktor kafası hala yukarda demişti. Hıçkırık olsaydı orda değil de yukarda hissetmem gerekmez miydi ki 🥺