Kızlar Pokos Hastasıyım Adet günümde leke gördüm sadece Kan verdim negatif cıktı gecikmenin 13 günü peşeteye silerken uzun Yumurta akı gibi akıntı geldı sebebi ne olabılır gec dolenme olabılırmı Yaşayan Varmı Bu arada Yasemin’de kullanıyorum adetim sökülsün die