papatyadenis 22.haftama girdim bugün birkaç gündür karnımda sertlik hissediyorum çok gergin oluyor. Doktorum eğer adet ağrısı gibi bişey değilse normal dedi bu haftalarda sizde böyle şeyler yaşadınız mı normal mi çok korkuyorum
Sinemozy papatyadenis yarın 23 olucaz bizde canım Allah’ın izniyle bende de oluyo pazartesi günü gidicem kontrole ben henüz doktoruma sormadım ama burda çoğu arkadaş normal demişti
papatyadenis Sinemozy bende doktoruma sordum normal dedi ama çok sert oluyor sanki bebek kendini sağ tarafıma topluyor toplanma hissediyorum çok endişelendim sormak istedim teşekkür ederim Sinem hanım 🌸