Kizlar cuma aksami birden bire adet gibi kanamam basladı minik minik pıhtılar gelmeye basladı.Hemen acile gittik kendi dr.ulastik falan ultrasondan bakildi bebek iyi hareketleri guzel rahim agzi kapalı ve minik minik kanama alanları gozukuyor dedi.progestan ve pruloton depot igne yaptirtti.Kan sulandiricidan kaynaklaniyor olabilir dedi kanama kestik 1 gun igneyi.Kanamam dun kahverengiye donmustu ama bugunde sanki tekrar kahverengi kirmizi renk arası bi kanama var.Anlayamadim.Yarin randevum.Bugun tekrar acile gitsem diyecekleri sey aynı olacak.