Novamom_ Şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Benim doktorum zorunlu tuttu bazıları da zararlı diyor kararsızım
Halime90 Novamom_ bence dinleyin doktoru. Yaptırdm iki gebeliğimde de . İkinci gebelğmde çıktı. Ve insülne başladık . Yaptırmasaydım haberim olmıcakdı . Ve bebeğe zararını duyunca iyi ki dedm . Bazıları yklemenin zararlı olduğunu düşünüyor evet ama hiç mi tatlı yada cips asitli içecekler tüketmiyoruz onlar daha zararlı.
Yarenn92 Novamom_ bende istemiyordum yaptırmak ama 2 doktora da sordum kesinlikle yaptır dedi yaptırdım bende çok şükür iyi çıktı sonuçlarım
Edanurcsk Valla bana da yaptırma felan dediler yaptırdım şekerim yüksekmis diyet uyguluyorum şu an eğer korkuyorsan zararlı olur diye kan vererek baktirabilirsin öyle de bakıyorlar hiç yükleme yaptırmadan ama doktorun zorunlu tuttuysa vardır bı bildigi
Harikuya_Su Şeker yüklemesini abartıyorlar bence biraz canım zaten hamilelikte yani tatlı çikolata baklava felan yeniyor illa ki şeker yüklemesi dediği sana asitli şekerli gazoz gibi bir içicek veriyor meyveli onu içiyon sonra 1 saat arayla kan veriyorsun değerlerne bakıyorlar 😁 içiceğin tadı çok güzel bu arada birdaha olsa içerim 😂😂
Kbetul İçecek çilekli sprite gibi gayet rahatlıkla bitirdim, bulantı yapmadı fakat uzun süre aç kaldığınız için hafif tansiyon düşürebiliyor bende yapılması gereken bir işlem benim şekerim düşük çıktı mesela daha sık yemeye başladım
Novamom_ Halime90 ben doktorumu değiştirdim sadece açlık ve tokluk şekerime baktı şeker yüklemesine gerek duymadı
Tugbakose-24 Zararlı oldugunu dusunmuyorum vala bana çilekli soda içirmişlerdı 😂 bn ondan daha tatlılarını yedıgımi içtiğimi blyrm