Alraka1_ mysweetbabyy Zeynep görümcemin ismi kayınvalidem koymamı istedi güzel ama eski bir isim olduğu için istemedim
Gulnur-1997 Benim 1 yaşında kızım var ismi TOMRİS şimdi ikinci kızım doğacak inşallah ocakta onun adı da UMAY olucak 😊
1busra_ Alraka1_ babasının isteği üzerine Eslem ama ben tek olsun istemiyorum o yüzden Eslem Sare istiyoruz 🕊️