trakyalikizce Ozsvm inşaallaah🙏🏻 genelde 38 sonrası yaptıranlarda birkaç gün sonra doğum oluyormuş belki haftayla alakalıdır erken haftalarda etki etmiyordur ama bebek aşağı indikçe tetikliyordur belki de bakalım yaşayıp göreceğiz🤭🤭🌸
trakyalikizce Prenses34_annesi maşallaah🥰 hamilelik çok güzel özellikle 2. Trimester dönemi doya doya tadını çıkarınnn🌸🌸
Prenses34_annesi trakyalikizce aynen öyle oluyor ama yavaş yavaş sonuna geliyoruz ve 3 trimester zorluklarını az da olsa göstermeye başlamış durumda 🥰
trakyalikizce Prenses34_annesi gözünüz korkmasın ama buralar daha da ağrılı sancılı🤭 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🤍