Ozgun_
Bende yeni gebeyim ve hep yüzüstü yatarım ama bir şekilde kendimi alıştırdım dediğim gibi bir kaç gece uykusuz kaldım ama artık alıştım biraz düz ytayım yasa sağa döneyim hissedip kendim uyanıyorum zaten çünkü En çok önerilen, sol yan yatıştır. Bu durumda bebeğe giden kan akımı artar