Merhaba hanımlar 12+5 gunluguz Allaha şükür dun geceden bu yana sag ve sol kasık altımda hem agrı hem acı var sagdakı daha fazla hapsurup öksurdugumde de boyle yırtılma gıbı bı his olusıyor ilk hamileligim cok tecrubesız ve telaslıyım normal mı bu durum acaba???