SibelBatlar Kızlar 6+3 hafta hamileyim kabızlığım çok fazla var kabızlık durumu için bir öneriniz var mı ?
AysegullA SibelBatlar bende o durumdayım ve bende bu durum hep vardı. Ben bir tane gün kurusu kayısıyı akşamdan 1 bardak su ile ıslatıyorum sabah uyanınca ilk olarak aç karnına o kayısıyı yiyip üstüne de suyunu içiyorum her yaptığımda faydasını gördüm deneyebilirsiniz
Mrv135 SibelBatlar Herhangi bir yiyecekle uğraşmayın direk probiyotik isteyin doktorunuzdan düzene giriyor. Son trimesterda çok yaşadım probiyotiğe başlayınca sorunum çözüldü.
alagulgoz Benim üniversite yıllarından beridir süre gelen bir kabızlığım vardı 5 haftalık gebeyim suan daha da arttı kayısıyı duymuştum deneyeceğim mutlaka başka önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim kızlar 🌼