suscarparimm ayyy çok mutlu oldum hastane ortamından dolayı doktorumdan vazgeçemem zaten ama çok kötü olursa ne yapacam diye düşünüyordum içim rahatladı Fatma hocada norma doğum mu yaptınız ben biraz korkuyorum borma doğumdan ama Fatma hoca o kadar rahatlatıyorki insanı o gün inşallah 1 ocakta doğurmam hocam yılbaşınız mahvolmasın dedim ben hastanede oluyorum zaten canım sıkıntı yok dedi başkası olsa bilmiyorum böyle cevap verir miydi çok anlayışlı