Bundan 2 hafta önce ultrasonla bakıldı ve bir tüp kan alındı kızlar sonuçları almaya gittiğimde farklı bir doktor vardı ayrıntılı tekrar baktı sonuçları almaya gittiğimi belirtmistim ense kalınlığı ve Burun kemiği gayet normal dedi daha sonra asıl randevu aldığım doktorun yanına geçirdi beni doktor kan testimde hormonumun biraz yüksek risk çıktığını söyledi kafama çok takıldı karnından sıvı alalım dedi şimdi gidip sonuçları çıktı olarak Alicam ozeldeki doktoruma gösterip detayliya yada dörtlü tarama testine giricem kesin sonuç verirmi acaba nifty testi yaptırcak durumum yok şuanda maalesef 🙏😔