2Bebek1Anne E1619 tam 30 um 3 4 gündür bulantım geri geldi 🤦🏻♀️ kontrolüm yarın sorucam dpktora çok can sıkıcı
Gul47 E1619 bende 30.haftaya girdim 2 gundur midem beni mahfetti ağrıyor bulantı ve gaz oluşuyor benimde tek yumurta ikizi
Zeynppppp Ben doğurana kadar kusucam sanırım tansiyonda düşük hep bıktım ya yoruldum hapımda bitti yine alıcam eczane yok yakımda 36 haftalık oldum
Zeynppppp Ezginur-77 prilamla aynı bi ilaç tansiyona ilaç tçyok malesef 😢 tansşyon düşünce bulantı yapıyor şidderitli