Ceren67 ben 30.haftadan beri yaşıyorum bu durumu. Şuan 38.haftadayız
Kan değerlerime bakıldı, safra asitlerime bakıldı. Hepsi temiz çıktı. Cildiyeye de gittim. Krem, Alerji ilacı da kullandım. Fayda etmedi, hala kaşınıyorum. Cildiyeci stresten olmuş demişti. Doğumdan sonra kan hacmin de azalınca geçer demişti. Ilık duş, buz torbasıyla biraz düzelir gibi oluyor. Artık sadece doğumu bekliyorum. Bi de yara gibi oldu her yerim. Gören şok oluyor. Kaşımadan da duramıyorum… az kaldı bitsin bir an önce inşallah