adennlilith1 Turana4 8 hafta bebeği hissetmek için çok erken bir süre ilk gebelikse 18-20 hafta arası hissediliyor
Sermec27 Turana4 8 haftalık gebelik hissedilmez biraz araştırın isterseniz ilk gebelik için en erken 17 lerde başlar hareket
sevil42 Turana4 2 gündür hissettiğiniz gazdır muhtemelen bu haftada bebek hareketi hissetmek imkansız çünkü
Summerwine Turana4 bir sakin ol canım hissettigin bir şey olmaz daha.Benimde o haftalarda karnımda sertlik vardı çünkü şiş oluyoruz.Malum vücut regli olacaktı ama bebek oldu o yüzden şişkinlik,sertlik,gaz oluyor.
Nnanaa 8 haftalıksınız bi onu anladım mükemmel yazmışsınız. Yazdıktan sonra acaba ne yazmışım diye okusak mı bi 😂
Turana4 Elilar2225 hə çox sağolun ondan narahat idim birdə ürəyim bulanırdı eləcə bugün dayanıb onçün narahat oldum