Kbra_0134 İçinizde 3.sezeryan olup kordon baglatan varmı ikinci sezeryanim çok rahat geçmişti ağrı sızım olmamıştı hiç yatmamama rağmen nedense bu kez korkuyorum 😑
Ada-Uras-Asya Kbra_0134 benimde 4 sezeryanım olacak we bağlatıcam inşallah bende korkuyorum çok zor oluyor benim sezeryan sonrası
Nez_1992 Kbra_0134 bende ikinciyi yapıp bağlatacam bendede aynı korkular var ekstra ağrı yapar mi acaba
Deryaeke Mysaa bende dördüncü sezaryen olucam bağlatmayi düşünüyorum ama adet olmuyorsun baglatinca diyolar herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı o okunuda
Mysaa Deryaeke açıkçası daha 2.5 ay oldu doğum yapalı herhangi vi adet belirtisi yaşamadım daha doktor da o yönde bi bilgi vermedi
Deryaeke Mysaa anladım bende varis çok var ondan korkuyorum adet olmazsam kilo çok alınır ağrı olur diye
Mysaa Kbra_0134 yok canım normal sezaryan ağrısı hariç birşey olmadı ondada zaten 2 gün boyunca ağrı kesici yaptılar hissetmedim bişey genel olarak bi sorun yaşamadım yani
asraca Kbra_0134 2. De bağlattım tabi ilkine göre daha çok yandııı yara yerleri ağrı kesici ile bişey olmuyo ( farklı daha ağır ağrı kesici yapıldı)
Mysaa Deryaeke sanmıyorum bağlatan çok var duyduğum kimseden adet olmama gibi birşey duymadım valla ya