Umudum61 Rahim filmi çekildikten sonra 1ay korunup sonra mı hamile kalmak gerekiyor bir çok kişi diyor ki o ay hamile kalırsan bebek sagliksiz olur düşer doğrumu🤔
arirangg Umudum61 Ben aynı ay hamile kaldım. Sebebi o mu bilmiyorum ama bebeğimi kaybettim. Yumurta üzerinde radyasyon etkisi olacağından 1 ay beklememi tavsiye ederim
bbd_ Umudum61 ben çektirdiğim ay hamile kaldım ikiz bebek bekliyoruz. 27+ lardayız bir sorun yaşamadım. Ama doktor kontrolüyle ilerledik
Yarenn92 Umudum61 ben yaptırdım ve o ay hamile kaldım filim günü ve diğer 3 gün ilişki yasak demişti enfeksiyon olmaması için sonra bir gün arayla yine ilişki dedi ve o ay hamile kalmıştım
femme Umudum61 bunu en iyi doktor bilir ben iki kere çekildim ikisinde de doktorlar hiç korun vs demedi