2cocukannesiyimm bazı belirtileri oluyormuş ama ilk başladığında değil, ilerlediğinde. Karında birden büyüme, karın görüntüsünde orantısızlık yani bi taraf daha şiş gibi, birden falza kilo alma gibi. Ama tek yımurta ikizleri zaten sürekli takip ediliyor bu aşamaya gelmeden farketmiş oluyor doktor, daha sıkı takip ediyor müdahale aşamasına gelince hemen müdahale ediyolar