Beyzanur_esr Suan hastanedeyim sancım çoook öldüyor resmen ama açıklık 1 cm diyorlar ne yapmalıyım korkuyorum 🫢🫣
Aslhnklk Beyzanur_esr Canım kaç haftalıksın? Eğer günün geldiyse bol bol yürü ve sancılar geldiğinde asla kasma kendini akıp gitmesine izin ver kasınca daha çok acın oluyor korkma yürü derin derin nefesler al ver merdiven in çık bide suvara yaslanıp squat yap yatmamaya çalış
Beyzanur_esr Aslhnklk 40 + 5 günlük canım ben böyle sancı görmedim hayatımda inşAllah açılmam olur sabaha kadar
Aslhnklk Beyzanur_esr Sancıların sıklaştığında muhakkak destek al çünkü sıkıcak bişeyler arıyosun ki bişeyleri sıkmak destek almak cidden işe yarıyor çok fazla kasmıyosun o zaman kendini tüm gücünü tutunduğun şeye veriyosun en azından ben de öyle oldu