Kizlar doğum yapalı 15 oluyor adetim 7 gün oluyordu temmuz ayı 2022 ayindan itibaren adetim 3 güne düştü ve sürekli farklı tarihlerde oluyorum 10 15 gün gecikiyor doktora gittim hormanlar normalde dedi doğum kontrol hapı kullan dedi başına böyle bişey gelen varmı hap kullanmalimiyim