Gmzcngi arkadaşım o hastanede tüp bebek hemşiresi furkan kayabaşoğluyla da çalışıyo. Bende ona gitmeyi düşündüm ama arkadaşım normal doktordan farkı fenomen olması nedeniyle aşırı pahalı olması hiç gerek yok gitmene demişti. Doğum için on bin istiyomuş zamlanmıştır ama.