Bende senin gibiydim canım ama şimdi o duygu yavaş yavaş geliyor bide ilk gebeliğindeyim şu an 29.haftaya girdim çok şükür karnıma elledigim de kıvır kıvır hareketlerini hissediyorum döndüğünü genelde konuşuyorum okşuyorum zaten günde yarım saat okşayarak masaj yapacakmışız öyle diyor doktor çok normal kendini kötü hissetme 🤗