Bebishannesi gokce66 daha yeni yaptim dogumu ama kolaylik icin sordum da gazını atamazsan lavman yapicaz dediler
gokce66 Bebishannesi suan hastanedeyseniz isteyin zaten suan vermeleri gerekirdi zor olsa da koridor da uzun uzun yürüyün ayaklarınızı sıcak tutun