Bn normal doğum yaptım hemn kullanmstim ama bn doğum yaptgimda blmiordum ilkdi işte tecrübe de yoktu kmse de bsy demedi herkez işte karnını bağla bağla diodu sadce son gün korseyi duydum birinden hiç aklmada gelmemsti hemn bi arkdsmdan bulmuştum oda sıkı değildi Çok sertti çıtçıtlıydı batıyordu çıkartmstim geri ama karnim da öyle kaldı sezeryanli gbii şimdi olursa kesnlikle ilk günden korse takicam ve asıl onu dicektim işte laf girdi araya 😂 eğer norml doğumsa ilk gündn tak derim yda taytli alırsan öyle giyin ilk günden ihmal etmee bnce