Herkese slm henüz 16+5 hftalık hamileyim . 2. Gebeliğim . İlkini şubat 2019 da sezeryan yaptım . Drm ssvdyi destekliyor ama ssvd esnasında yaşadığı olumsuz durumlardan bahsetti . Dr olarak seni bilgilendirmek durumundayım bu riskleri de bilmelisin dedi
Burada hep olumlu ssvdler gördüm. Ve merak ediyorum ssvd yapıp da sorun yaşayan var mı ?