FerhanSerkanEilmez ben unisex aldım çünkü cinsiyetimiz sürekli değişiyor. zıbın ve tulum takımlarını Mothercareden. 0-3 ay takımları Carter's den ama kullandığım havluyu ikincide kullanmam uyku seti büyüyen yatak için alıcam 5 yaşına kadar kullanamaz sıkıldıkça değiştiririm. Ben herşeyi kendim alıyorum annem bana da bırak birşeyleri ben alayım diyor ama fırsat vermiyorum ona ✌️Kıyafetleri kaliteli alıyorum ama ikinci de yine yeniden alırım kesin