Zmraemr erken doğum yapmak için değil kuzum kafam karıştı kuzenimin iki tane kızı var acaba dedim kız çocukları erken oluyor derler onun için mi iki hafta erken aldı. Yok dedi 38 ci haftayı geçince sancın olabilir sancı olursa sezaryan biraz zor oluyor dedi ondan kafam karıştı. Bilginlendirdiğiniz çok teşekkür ederim 🙏🤗