A_syma inşallah adet ağrısı gibi bacaklarıma da vuruyor du ağrısı o korkuyla uyuyabilmişim çok uykumda vardı gitmedim hastaneye şimdi iyiyim ben geneldede yürüyüş felan yapınca bu tarz ağrılarım oluyordu şuan da var ama çok yok dayanabilirim erkenden de gitmek istemiyorum hastaneye yarın gitmeyi düşünüyorum allahtan bir şey olmazsa