Ben adetimden önce test yaptım ve çift çizgi çıkmıştı ama kaç gün önce yaptım onu hatırlamıyorum sadece. Test yaptıktan sonra bir iki hafta daha bekleyip öyle kan vermiştim. Yine değerlerim çıkmasına rağmen kesenin ve kalp atışının duyulması için bi kaç hafta daha beklemiştim. İçinde kalıcağına 7 tl felandı al istersen bi kaç tane iki günde bir yap 🥰 umarım minik mercimek geliyordur