Aysehsdmr 12+5den merhaba kızlar. Bu hafta 2li taramada cinsiyete baktı doktorum fakat tam göremedim ama kıza benziyor dedi. Değişir mi bilmiyorum ☺️ sizde durumlar neler ?
ballibocek Aysehsdmr 12+5 de (25 temmuz) detaylı USG çekilmilti ve doktorum %70 kız demişti. Ama benim doktor erken dönem detaylıda biraz uzman bir hekim. Ondan sebep ben bunu direkt kız diye düşündüm.. 3 hafta sonraki randevumuzda %85 oldu ;))
Yasee1 Aysehsdmr bende 12 de öğrendim doktorum çok iyidi zaten rüyamdada aynısını görmüştü im çok merak ediyodum cinsiyetini öğrendim sonraki kontrollerdede aynısını söyledi yani 12 haftalıkken 100 de 80 kız demişti sonra artk kesn olarak kız dedi😂
Haticem5467 Zeynepx99 maasalah 1 oğlum var insallah Buda saglikli sıhhatli bir şekilde kız olur yinede rabbim sağlık versin oğlan olsana olur ☺️
Aysehsdmr ballibocek yaa hayırlı olsun canım 🤗 inşallah benimde de değişmez bir oğlum var birde kız tatmak istiyorum ☺️
_muti_ 10+3 deyim bugün bana cinsiyet söylememi isterseniz söyleyim erkek dedi çok şaşırdım çünkü daha çok erken ve bunu kendinden emin söyledi 🥰
Aysehsdmr _muti_ doktorlar görebiliyor bazen erken haftalarda fakat ne ölü ne olmaz diye söylemiyor sizinki söylemiş hayırlı olsun 🤗
InsaneGirl Aysehsdmr ilk bebegımde son ana kdr kız dedı 17 haftada doğum yaptıgımda erkek oldugunu oğrenmıştık 2. Bebegımde baska doktara gıttık 12. Haftada kız dedı ve degısmedı sanırım doktara baglı bırazda cnm