Sizinle aynıyız benimde asla belirtim yok nst de 0 sancı doktorum tam 40+0 da alırım sezaryene 41 i bekleyemem dedi malesef bebeğim son üç haftadır asla kilo almıyo suyumuz azaldı plesantamız kireçlenmeye başladı sanırım tam 40+0 beklemeden salı günü yatış isticem içim hiç rahat değil ama içerde kaldıkça da ona faydası yok artık sizin bebeğinizin durumu nasıl