Kizlar kolestaz için ursactive kullanıyorum günde 4 kez. Ikac az kaldı hastaneye girmeme 1 hafta var. Almak istesem 300 tl. 4 kez değilde 3 kez kullansam bisey olur mu sizce. Normalde günde 3 kez kullanıyordum değerlerim düşmeyince günde 4 kez çıkardılar. Simdi değerlerim normale döndü tekrar 3 kullansam mi sizce. Arayıp danisabilecegim doktor yok malesef