Mtoksz Derler ya hamileyken kilo almayan ya da az alanın oğlu olur çok kilo alan kalçası genişleyenin kızı olur doğru mu sizce ? Etrafımdakilere bakıyorum doğru gibi ben henüz öğrenemedim cinsiyetini 15+3 ama randevumuza daha var çok da kilo almadım erkek mi acaba demeden edemiyorum
Tubatgn Mtoksz Tamamen hurafe. Herkesin yaşadığı belirtiler, aldığı kilolar ya da verdiği kilolar kendisine hastır. Ben kilo almadım oğlum oluyor, arkadaşım kalçadan genişledi kilo aldı onunda oğlu oluyor. Bu tamamen sizin vücut yapınız ile ilgili 🤗
uraz_ve_annesi- Mtoksz erkek kız farketmeksizin genelde ilk 3 ay bulantı oluyor kilo veriliyor zaten saçmalık bence kalçam büyüdü kiloda aldım oğlum oldu
Ellia Ben 5. Aydan sonra kilo almaya başladım ilk 3,4 ay iştahsızlık çok oldu oğlan çocuğum olacak Allah izin verirse 😄