Kızlar 36+0 haftalık gebeyim. Bugün doktor kontrolümde çatı muayenesi oldum ve 1 cmlik açılma çıktı. Doktorum bu hafta dinlenmem gerektiğini hareket çok fazla etmemem gerektiğini söyledi. Bu haftalarda benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu acaba 😊 veya tecrübeli anneler süreç nasıl ilerler bilgi verebilir misiniz? 💕